Bez starostí

Záruční servis kompletně vyřídíme za vás, zdarma vám zajistíme svoz do servisu.

V záruční době vám garantujeme zajištění přepravy do autorizovaného servisu výrobce zcela zdarma. Výrobce i zákazníci mají velice dobrou zkušenost se spolehlivostí tohoto výrobku. Nízké náklady na servis proto dovolují výrobci k tomuto výrobku nabídnout tuto extra službu. Snažíme se vám tak zmenšit starosti při reklamacích, kterým se bohužel nelze vyhnout zcela.

Bez starostí... O reklamaci se místo mne postará elektromarket.cz

Modelový průběh reklamace

  • Informujete nás o vašem problému e-mailem na info@elektromarket.cz nebo na telefonním čísle 725 005 244
  • Domluvíme spolu svoz reklamovaného zboží. Můžeme se domluvit na čase a místě, který vám bude maximálně vyhovovat
  • Servisní technik v autorizovaném servisu prověří povahu závady
  • Uznaná záruční reklamace - Opravený výrobek ze servisu putuje zpět, přímo k vám.
  • Neuznaná záruční reklamace - Zaplatíte pouze poštovné za cestu zpět k vám a dohodnutou cenu za opravu. Tak jako tak si ušetříte problémy se sháněním servisu.

Kompletní pokyny pro podání reklamace naleznete zde