Bez starostí

Záruční servis kompletně vyřídíme za vás, zdarma vám zajistíme svoz do servisu.

V záruční době vám garantujeme zajištění přepravy do autorizovaného servisu výrobce zcela zdarma. Výrobce i zákazníci mají velice dobrou zkušenost se spolehlivostí tohoto výrobku. Nízké náklady na servis proto dovolují výrobci k tomuto výrobku nabídnout tuto extra službu. Snažíme se vám tak zmenšit starosti při reklamacích, kterým se bohužel nelze vyhnout zcela.

Bez starostí... O reklamaci se místo mne postará elektromarket.cz

Modelový průběh reklamace

  • Informujete nás o vašem problému e-mailem na info@elektromarket.cz nebo na telefonním čísle 725 005 244
  • Domluvíme spolu svoz reklamovaného zboží. Můžeme se domluvit na čase a místě, který vám bude maximálně vyhovovat
  • Servisní technik v autorizovaném servisu prověří povahu závady
  • Uznaná záruční reklamace - Opravený výrobek ze servisu putuje zpět, přímo k vám.
  • Neuznaná záruční reklamace - Zaplatíte pouze poštovné za cestu zpět k vám a dohodnutou cenu za opravu. Tak jako tak si ušetříte problémy se sháněním servisu.

Kompletní pokyny pro podání reklamace naleznete zde

Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všeNepovolovat cookies